Yhdistys

Hallitus

Hallitus hoitaa Poikkeus ry:n asioita. Hallitukseen kuuluu puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja korkeintaan kymmenen hallituslaista (+ max 2 varajäsentä), joilla jokaisella on oma toimenkuvansa.

Poikkeus ry:llä on kaksi sääntömääräistä kokousta kevät- ja syyslukukaudella. Hallitus kokoontuu lisäksi säännöllisin väliajoin pitkin hallituskautta suunnitellakseen toimintaa. Päätöksiä tehdään rennossa ilmapiirissä samalla oppien lisää järjestötoiminnasta. Oman toiminnan lisäksi hallitus tekee yhteistyötä muiden ainejärjestön kanssa. Hallituksen toimikausi on kalenterivuosi.

Hallitus tiedottaa Poikkeus ry:n jäsenistöä sähköpostin, Facebookin, Instagramin ja nettisivujen kautta.

Hallituksen kokoukset ovat avoimia, ja kaikki ovat tervetulleita seuraamaan kokouksia.

Kokousten pöytäkirjoja pääset lukemaan oheisen linkin takaa:

Pöytäkirjat

Poikkeuksen hallitus 2024

Puheenjohtaja: Anni Kurittu

Varapuheenjohtaja: Laura Santakallio

Sihteeri ja hyvinvointivastaava: Heidi Räsänen

Talous- ja tuutorivastaava: Hanna Peltola

Edunvalvoja (opintovastaava) ja viestintävastaava: Julia Lautala

Edunvalvoja (yhdenvertaisuusvastaava) ja yhteistyövastaava: Henni Hassinen

Kansainvälisyys- ja tapahtumavastaava: Anni Haiko

Ota yhteyttä edunvalvontatiimiin: poikkeus.edunvalvonta@gmail.com

Poikkeus ry:n säännöt:

Poikkeus ry:n säännöt

Poikkeus ry:n toimintasuunnitelma:

Poikkeus ry:n toimintasuunnitelma 2024

Yhdenvertaisuus Poikkeuksen toiminnassa:

Poikkeukselle on laadittu yhdenvertaisuussuunnitelma vuonna 2019. Suunnitelma sitoo kaikkia Poikkeuksen toimijoita. Turvallisemman tilan ohjeilla pyritään takaamaan kaikille Poikkeuksen tapahtumiin osallistuville turvallinen fyysinen sekä henkinen tila. Turvallisemman tilan ohjeet sitovat kaikkia Poikkeuksen tapahtumiin osallistuvia.

Poikkeuksen yhdenvertaisuussuunnitelma

Yhdenvertaisuussuunnitelman liite 1

Turvallisemman tilan ohjeet

Tietosuoja:

Poikkeus ry noudattaa henkilötietojen käsittelyssä EU:n yleistä tietosuoja-asetusta sekä muuta soveltuvaa lainsäädäntöä, kuten yhdistyslakia.

Henkilötietojen käsittelyä on muun muassa henkilötietojen

• kerääminen
  • säilyttäminen
  • muokkaaminen
  • luovuttaminen
  • poistaminen

Tutustu tarkemmin siihen, miten, missä, milloin ja millä perusteilla Poikkeus käsittelee henkilötietoja:

Tietosuojaseloste – jäsenrekisteri (Google)

Tietosuojaseloste – tapahtumat

Henkilötietojen oikaisu tai poistaminen:

Ovatko jäsentietosi kuten puhelinnumero tai sähköposti muuttuneet? Etkö näe jäsenyyttäsi Kide.appissa? Voit vaatia tietojesi oikaisua tai poistamista oheiselle lomakkeella.

Lähetä lomake huolellisesti täytettynä osoitteeseen poikkeusry@gmail.com

Henkilötietojen oikaisu ja poistaminen

Poikkeuksen jäsenedut:

• Ruoka- ja juomatarjouksia seuraavista paikoista Poikkeuksen tarraa tai KideAppin Poikkeus-jäsenyyttä näyttämällä:
    • Jet Set Bar
    • Bar Play
  • Edullisempi pääsy Poikkeuksen tapahtumiin ja alennetut hinnat tuotteissa. Lisäksi joihinkin tapahtumiin on pääsy vain jäsenillä.
  • Tenttipankin käyttöoikeus (löydät tenttipankin ohjeet ja linkin Opiskelu-välilehdeltä)

Poikkeus ry:n tuotteet:

Poikkeuksen haalarimerkkejä on mahdollista ostaa Kide.app kautta! Käy katsomassa tuotemyynti linkistä: https://kide.app/products/d8bd82f4-bc8a-47d2-94a5-f4f76f8ca4d0